03/10/2023

Komt u ook in beweging voor ons 60-jarig jubileum? Wij starten met een nieuwe actie om lokale goede doelen te ondersteunen. Samen met  vooraanstaande wijnleveranciers organiseert Lionsclub Waalwijk een unieke wijnproeverij, waarin we u graag meenemen op een onvergetelijke wijnreis naar de verschillende landen en streken. Het wordt een bijzondere middag vol smaak, beleving en gezelligheid!

De opbrengst van deze dag komt ten goede aan de Stichting Samen RKC en Jeugdfond Sport en Cultuur om alle jeugd in Waalwijk en omgeving van sport te laten genieten of in beweging te komen.

Zaterdag: 18 november 2023
Tijd: 14.00 - 17.00 uur
Locatie:  Parkpaviljoen Waalwijk
Entree: € 10 per persoon

Stichting Samen RKC.
Samen RKC wil via sport en bewegen een verandering in gang zetten. Sport is namelijk een universele taal, ongeacht je achtergrond, cultuur of beperking. Sport creëert verbondenheid, beïnvloedt levensvaardigheden op een positieve wijze en geeft een gevoel van trots mee! Wij willen alle bewoners van regio De Langstraat de ruimte bieden om in beweging te komen en te blijven. Dit doen we samen met lokale overheden, maatschappelijke organisaties, sportclubs en het bedrijfsleven!

Jeugdfonds Sport en Cultuur
Jeugdfonds Sport en Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld, toch mee kunnen doen met voetbal, muziekles, turnen, streetdance, judo, theaterles of een andere sportieve of creatieve activiteit. Voor die kinderen en jongeren betalen we de contributie / het lesgeld en in sommige gevallen de benodigdheden zoals voetbalkleding of dansschoenen.

Nederland is één van de rijkste landen ter wereld. Toch groeien ruim 272.000 kinderen op in een gezin dat moet rondkomen van een bestaansminimum, dat is maar liefst 1 op de 11. Kinderen die niet mee kunnen doen, krijgen niet de kansen die voor leeftijdsgenootjes vanzelfsprekend zijn. Iets doen aan sport of cultuur helpt een kind zich fysiek, mentaal en sociaal optimaal te ontwikkelen. Dat is belangrijk voor de ontwikkeling en toekomst van het kind, maar ook voor het gezin en uiteindelijk voor de hele samenleving.

Reserveer uw plaats vandaag nog! Het aantal plaatsen is beperkt, meld u aan via onderstaande formulier