27/10/2020

Kom in actie tegen Kinderarmoede

Wist u dat er gemiddeld in iedere schoolklas in Nederland - ook in Waalwijk, Hank, Oosterhout en omgeving - twee kinderen zitten die onder de armoedegrens leven? En deze groep kinderen nu als gevolg van de coronacrisis alleen maar groter wordt?

Doordat er weinig geld beschikbaar is in deze gezinnen, schieten Sinterklaas cadeautjes er vaak bij in. En een cadeautje van Sinterklaas is iets wat voor alle kinderen in Nederland eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn. Gelijke kansen en mee kunnen doen met je klasgenootjes is nodig voor een gezonde en optimale ontwikkeling.

Kom daarom in actie tegen Kinderarmoede!
Geef uw personeel, vrienden en bekenden een Speculaascake. Een leuk en lekker Sinterklaaspresentje waarmee u uw personeel kunt bedanken in deze moeilijke coronaperiode.
De opbrengst van de verkoop van de speculaascakes door Lions Club Waalwijk en Bakkerij Van Beijnen wordt gebruikt om voor deze kinderen iets extra's te kunnen doen. Het (cake)mes snijdt aan twee kanten: met iedere cake steunt u onze actie en geniet uw personeel, vrienden of bekenden van een heerlijke speculaascake van de bekende van Beijnen kwaliteit!

400 GRAM | ⌀ 19 CM | GOEDE DOEL PRIJS € 8,95
Samenwerking Lionsclub Waalwijk & Bakkerij van Beijnen

Bestel hier of vul onderstaande formulier in.