03/11/2022

Herkent u dit? Of wist u dit?

Gezinnen in uw omgeving waar geen geld is voor nieuwe voetbalschoenen voor de kinderen, geen geld voor baby-spullen, geen geld voor schoolspullen en fietsen voor de kinderen...

Stichting De Strohalm verleent hulp aan gezinnen met minderjarige kinderen in de gemeente Waalwijk, die een steuntje in de rug nodig hebben. Zij kunnen een beroep doen op De Strohalm wanneer officiële hulpinstanties geen of onvoldoende hulp kunnen bieden.
www.destrohalm.nl

De Sinterklaas Cake slechts € 9,95

De opbrengst van de verkoop van de Sinterklaas Cake door Lionsclub Waalwijk wordt gedoneerd aan stichting de Strohalm. Met elke Sinterklaas Cake steunt u onze actie en genieten uw personeel, vrienden of bekenden van een heerlijke Sinterklaas traktatie van de bekende Bakkerij Vermeulen & Den Otter.

Bestellen kan via de leden van Lions Waalwijk of via onderstaand formulier.