02/04/2020

Waalwijk,16 december 1951 Willemstad – Curaçao, 18 maart 2020

Wij waren verbijsterd en vol ongeloof toen we hoorden dat ons gewaardeerde Lions lid Noël Bayens was overleden op zijn geliefde eiland Curaçao.

Voor Lionsclub Waalwijk heeft hij veel betekend, zijn tomeloze inzet voor de plaatsing van de lichtmastborden en de inzameling van e-waste, beide activiteiten die immers nog steeds een belangrijke bron vormen voor de besteding van gelden aan de vele goede doelen.

Naast het strategische denken, stak Noël ook zelf graag de handen uit de mouwen voor het Urban Mining project. Noël schroomde het niet om naast het organiseren, ook zelf de e-waste op te halen of eventueel achter het stuur van een vrachtwagen plaats te nemen. De Lionsclub Waalwijk heeft hier landelijk veel waardering voor gekregen met de innovatieprijs als hoogtepunt.

We hebben Noël gekend als een levensgenieter, immer oprecht maar ook recht door zee en soms tegendraads; een reiziger door het leven en over de gehele wereld, liefst per motor.

Na 20 jaar actief deel genomen te hebben in onze club, wilde Noël het wat rustiger aan gaan doen en heeft hij zich hard gemaakt voor Lions Club Branch De Loint-Waalwijk, Noël was een van de initiatiefnemers daartoe.

Als Noël ergens zijn schouders onder zette dan kon je ervan uitgaan dat het met volle kracht gebeurde, zo ook in dit geval. Mede door zijn inzet is de Club Branch eind 2019 tot stand gekomen.

De mens Noël en het daarbij behorende enthousiasme en inzet zullen wij node missen. Noël was 10 jaar geleden President van de Lionsclub Waalwijk. Zijn thema dat jaar was

"MET ELKAAR – VOOR ELKAAR"

We zullen in de geest van dit thema verder (moeten) gaan. Helaas zonder Noël.

Lionsclub Waalwijk