04/12/2020

Wist U dat 10% van de kinderen in Waalwijk leeft op of onder de armoedegrens? Vaak heerst ‘achter de voordeur’ verborgen armoede. Lionsclub Waalwijk heeft in samenwerking met Bakkerij Van Beijnen de speculaascake actie opgezet om hier iets aan te doen.

Tijdens deze gezamenlijke actie zijn duizenden speculaascakes verkocht aan het Waalwijkse bedrijfsleven. Wat een geweldig succes, dank voor alle bestellingen. Met de opbrengst heeft de Sint veel mooie cadeaus gekocht voor de kinderen die bij de Waalwijkse voedselbank komen, onder het motto: ‘Ieder kind verdient een cadeau van de Sint!’

Voedselbank De Rijglaars heeft namens de Sint de distributie van de cadeaus voor haar rekening genomen. De Sint wil graag iedereen bedanken die heeft meegeholpen aan deze actie waaronder de bedrijven Brand Unit, Dresz, Vero Sweet en Trimbach dozen en in het bijzonder Bakkerij Van Beijnen voor hun geweldige inzet, flexibiliteit en heerlijke speculaascakes.

Op de foto van links naar rechts Ralph Dankers (Lions Waalwijk), Tim van Beijnen (Bakkerij van Beijnen), Anne Mieke Lamers (Voedselbank De Rijglaars) en Leo Mastenbroek (Lions Waalwijk)