Afgelopen zaterdag avond 30 maart bezochten honderd kinderen van basisscholen uit Waalwijk, samen met hun begeleiders op uitnodiging van Lionsclub Waalwijk de voetbalwedstrijd RKC - Heerenveen. Het doel van dit uitstapje was de jonge bezoekers een leuke avond te bezorgen en te laten genieten van de atmosfeer van een sportevent. De kinderen hebben intens genoten van de wedstrijd en van de inhoud van hun goodiebags!

Bovendien was er tijdens de avond een speciaal moment op het speelveld van het stadion, waar Lionsclub Waalwijk twee cheques overhandigde. Het bedrag werd gelijk verdeeld over Samen RKC en het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Deze twee organisaties bevorderen sporten onder Waalwijkse kinderen. Zo worden er verschillende activiteiten voor de jeugd georganiseerd en wordt als dat van toepassing is een deel van de contributie betaald. Lionsclub Waalwijk ondersteunt dit van harte.

Eind 2023 organiseerde de leden van Lionsclub Waalwijk een speculaascake-verkoop en een sfeervolle wijnproeverij. Dankzij deze wervingsacties, en met een aanvullende steun van Lions Quest, is er een indrukwekkend bedrag van  15.622,- Euro verzameld. Deze opbrengst is met groot enthousiasme gedoneerd aan twee waardevolle goede doelen.

Lionsclub Waalwijk bedankt alle bedrijven en personen die de speculaascake-actie en wijnproeverij hebben ondersteund. Dankzij hun donaties is het mogelijk om goede doelen als Samen RKC en het Jeugdfonds financieel te ondersteunen.